jueves, 14 de noviembre de 2013

Asesor șofer profesionist

Salutari tie, stimate lector
Eu am cautat ceea ce (poate) cauti si tu (asesoramient /sfat/ consiliere) pentru stufoasele probleme cu
care m-am razbatut in cei 30 de ani de activitate a mea ca "sofer", si nu am gasit (nu am gasit ceea ce 
eu, cautam).
Pe mine, problemele din asta activitate (de sofer) m-au "impins" in "punctul "18" al acestei "harti" pe care am conceput-o.
Sunt unii care se adapteaza, precum "gaina domestica", la orice curte (o arunci peste gard, 
se invarte de cateva ori in jurul cozii si . . . isi 
cauta cuibar, de ouat si gata s-a adaptat la
. . . "ce-o da Domnul").






Ca indivizi, Viata ne obliga sa fim, atat de obiectivisti, incat  "sa nu inotam niciodata
 impotriva curentului" vreunui "tsunami" in care, vreodata, ne aflam.
Si totusi, eu am inotat. Am inotat si m-am fript  . . .
citeste mai mult

No hay comentarios:

Publicar un comentario